miercuri, 17 august 2011

Epigrame

Imnul crizei
Am văzut un "Caca Maka";
Imnul crizei fără criză.
Guvernanţii mulg iar vaca
Şi sărăcia intră-n priză.

Se schimbă culoarea PDL-ului
Dragi alegători vă spun
Că portocala fii-va verde
Să spele banii cu săpun,
Toate visele-şi vor pierde.

Parfum de blondine
Vorbeşte ţara de blondine
Că au bibilica goală,
Iar de Elena ştie orişicine;
E o băsească...naturală.

Celor de la actuala putere
O să vedeţi voi în cruciş
Când n-o să aveţi puterea
La soartă o să daţi bacşiş
Pentru a mai curge mierea.

Adam şi Eva
Când domnişoara Eva zice
"Să fiu adorată cu succes",
Adam e obosit, să pice
În lada unui "Mercedes".

Criticilor mei
Domnilor, nu vă certaţi,
În ale scrisului ogoare
Noi să fim uniţi ca fraţi,
Ce au cugetul pe soare.

Despre minciună
Minciuna are cale scurtă
Prin ea ajung miliardari
Îi vezi că se ţin de burtă
Şi-ajund la "Ghencea Militari".

Bugetul culturii foarte slab
Am visat de multe ori
Că pun foc la-nvăţătură,
Dar trezitu-m-am în flori
Fără bază pe cultură.

Moştenire
M-a prins căldura de iubire,
Când am norocul s-o deschid
Vibrează-n mine orice ştire
De la "voinicii" din partid.

Politica merită versificată?
Da, merită versificată
Că-i înţeapă-n fund, vezi bine
Ne-a sărăcit - pe noi - o şleahtă
De vagabonzi fără ruşine.

Furtul la cele trei regimuri
Furau, furau, eu nu zic ba,
Dar se fura mult mai puţin.
Acum Traian cu "garda" sa
Ne face viaţa drept un chin.

Băse văzut de Mircea Badea
Hai să zic acum pe-a dreaptă,
Băsescu este totuşi bun
De n-ar avea chelia spartă
Cu balonaşe de săpun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu